Contact

Postadres

Postbus 1148 - 4801 BC Breda

Telefoon

076-521 3571

Support

Support.Pokket

Wat is Pokket en wat kan je ermee?

Pokket biedt adviseurs bovendien de mogelijkheid om klanten helemaal mee te nemen in alle fasen van de hypotheekaanvraag.

Inzicht, het inventariseren van de mogelijkheden, advies en nazorg: zowel de adviseur als klant krijgt razendsnel inzicht in de status van zijn aanvraag.

Dat is echt een uitkomst, want met traditionele tools is dit een complex proces waarbij je heel wat stappen moet doorlopen.

Veel hypotheekadviseurs gebruiken, bij een gebrek aan betrouwbare tools, hun traditionele adviesapplicatie tijdens het intakegesprek. Niet zo efficiënt en in deze fase van het klantcontact vooral erg omslachtig. De adviseur moet enorm veel handelingen uitvoeren om een goede inzage te krijgen in de financiële situatie van de klant. Het doorlopen van alle tabbladen kost een hypotheekadviseur al gauw een half uur tot drie kwartier. Dit kost ook geld, omdat een eerste intake kosteloos is en je als adviseur dus niet snel weet of de betreffende klant in aanmerking komt voor een betaald vervolggesprek. 

Met Pokket kan de adviseur het intakegesprek bondig houden, zonder daarbij in te teren op de kwaliteit. Je schept bovendien gelijk duidelijkheid richting de klant. Je ziet snel wat mogelijk is en kunt klanten gelijk vertellen of ze wel of niet kunnen rekenen op een betaald vervolggesprek. De kosten voor Pokket zijn ook zo terugverdiend. In plaats van één klant per uur, kun je met Pokket binnen hetzelfde tijdsbestek drie klanten helpen.

Ben je geinteresseerd in productinformatie? Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.